woensdag 26 mei 2010

CLASSIC 50



Op 7 juni (2010) word (werd) ik 50 ... Het word dus hoog tijd om buiten mijn andere passie, Wereldoorlog 1+2, in een BLOG mijn passie voor muziek op de voorgrond te plaatsen ...

So sit back, relax and enjoy, MUSIC is de enige wereldtaal ... don't You forget it ...

Als we op een dag niet in meer in staat zijn met elkaar te praten, moeten we misschien leren tegen elkaar te zingen ...

De BLOG is de INTERNET VERSIE van een interactieve DVD-Rom die ik voor mijn plezier (voor mijn verjaardag) voor mezelf gemaakt heb ... daar staan de liedjes UITERAARD wel op, iets wat om U weet wel "welke reden" via het INTERNET niet mogelijk is. Jullie kunnen via YOUTUBE wellicht de meeste dingen terugvinden, en dus toch van de muziek "genieten".

Ik DUIZEL bij het zien van al die mooie LP/CD hoezen, lol !

rik.scherpenberg@mil.be

1 opmerking:

  1. I'm starting to enjoy music again, as I seem to have lost the feeling for a while... nice to be back.

    BeantwoordenVerwijderen