woensdag 26 mei 2010

LUKA BLOOM


In de nacht van 10 op 11 oktober 2009 reed ik richting Massif Central (St. Flour, Garabit) voor enkele dagen verlof (Tongeren, Garabit, 900 Kms). Rond 5, 6 uur reed ik op een verlaten autosnelweg tussen Montargis en Nevers (A 77) op zoek naar een parking en een goede kop koffie tot plots "GABRIEL" van Luka Bloom in de mist opdoemde.

Het is één van de mooiere nummers uit een van de betere CD's van LUKA BLOOM, BETWEEN THE MOUNTAIN AND THE MOON, die me op zo'n moment - altijd - tot in het diepste van mijn ziel raakt(e). Niet wetende wat me enkele maanden later overkomen zou ... het verlies van mijn "engelbewaarder" die meer dan vier jaar een zeer dierbare vriendin geweest is en die ik elk moment van elke dag enorm mis.

"...My angel knows the darkest places, deep down in my soul. And loves me when I can't myself. And tells me what I need to be told...".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten