woensdag 26 mei 2010

STEVE WYNN


Steve Wynn (°21 februari 1960) leerde ik via Moss kennen, my "Brother in Arms" wat muziek betreft. Na de dood van mijn vader in juni 2006 gaf hij het leven weer een beetje zin door mijn op een laag pitje staande liefde voor muziek een nieuwe impuls te geven (thanks Moss). Ik kocht het album "FLUORESCENT" omdat "Carelessly" (single in 1994) NIET in mijn collectie mocht ontbreken. Een WERELDNUMMER zoals er veel te weinig gemaakt worden. Steve was de voorman van "Dream Syndicate". Steve Wynn trad in 2009 in ons land op en het resultaat daarvan was een Live dubbel CD+DVD.

4 opmerkingen:

  1. En ik leerde Steve Wynn kennen via mijn broer (°1965 - 2001)
    Inderdaad heel goede muziek die het leven een duw kan geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar goed dat we de muziek (of voor anderen weer iets geheel anders) nog als HOUVAST hebben op het moment dat we iemand dierbaar verliezen ... en dat sommigen onder ons op het juiste moment de juiste prikkel kunnen geven om de bal weer aan het rollen te krijgen ... Thanks maat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En zeggen da'k zelf alles op LP heb van The Dream Syndicate, de groep van Steve Wynn in de jaren '80.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fans fans fans, het is een zotte familie. Waarom houdt de ene van dit en iemand anders weer meer van iets anders. Ik ben BLIJ dat ik via "Carelessly" deze CD gekocht heb, een mooie aanwinst voor mijn nog steeds groeiende collectie.

    BeantwoordenVerwijderen